Kampanie ING Banku Śląskiego zostały wyróżnione w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklam, zdobywając złoto w kategoriach „Kampania” i „Reklama - film internetowy” oraz brąz w kategorii „Reklama – film tv”.
Organizatorem Polskiego Konkursu Reklamy jest Klub Twórców Reklamy. Na dziewiątą edycję konkursu napłynęła rekordowa liczba 730 prac. Kampanie ING Banku Śląskiego zdobyły aż trzy nagrody:
- ZŁOTO w kategorii KAMPANIA za kampanię konta oszczędnościowego ,,Stan Ducha""
- ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM INTERNETOWY za spot Paw w kampanii konta oszczędnościowego ,,Stan Ducha""
- BRĄZ w kategorii REKLAMA FILM TV za spot Buty z kampanii kredytu hipotecznego ,,Zawsze coś"
Gala wręczenia nagród odbyła się 24 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie. Reklamy, które zdobyły złoto i srebro, wezmą udział w festiwalu ,,Best of European Design and Adverising"" w Barcelonie, na którym zostaną pokazane najlepsze prace w dziedzinie reklamy i designu w Europie.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/dwa-zlota-i-jeden-braz-dla-kampanii-ing-banku-slaskiego-w-polskim-konkursie-reklamy